גופים העוסקים בנכסים ונדל”ן מניב, חייבים להיעזר באופן נרחב במחשוב, בכדי להתנהל בצורה יעילה ומסודרת. מהו הפתרון הטוב ביותר עבור משימה זו? מחד, ניתן להשתמש באוסף כלים נפרדים. מאידך, האם ייתכן שיש כלי אחד, אשר נותן מענה איכותי ויסודי לכל הדרוש?
המענה השלם
גופים בתחום הנכסים והנדל”ן המניב, יכולים למעשה למצוא מענה ייחודי וייעודי, שהוא בסט אוף בריד בתחומו. מענה אשר מותאם מראש, גם לשוק הישראלי בכלל וגם ספציפית עבור המגזר שלהם! לפני שנציג אותו, נציין כי מדובר במערכת מסוג ERP. ERP או Enterprise Resource Planning היא מערכת מידע מרכזית, אשר מטפלת במקום אחד, גם בתהליכי העבודה העיקריים של העסק וגם בניהול המידע החשוב ביותר שלו. המערכת שעליה אנו מדברים כעת, היא מערכת תפנית – מערכת ERP אשר מותאמת מראש למגזר זה. באמצעות מערכת לניהול פרויקטים בתחום הנדל"ן ובכלל לניהול כולל בתחום זה, ניתן לקבל את המענה היסודי והאיכותי ביותר. עוד חשוב לציין, כי תפנית היא מוצר של חברת הטכנולוגיה הבולטת מטריקס. למעשה, תפנית נמצאת בפיתוח במטריקס, יותר משני עשורים! על פני תקופה זו וגם כיום, היא זוכה לשיפורים מתמידים, עדכונים והרחבות שימושיות. הפיתוח שמרוכז במקום אחד, גם מקדם אינטגרציה הדוקה בין רכיבי הפתרון השונים.
חוסך התאמות
תפנית חוסכת השקעה ראשונית לא קטנה עבור חברות נדל"ן בכך שהיא מצבעת התאמות לפי סוג החברה:
התאמה למגזר
לכל מגזר קיימים תהליכי עבודה מסוימים. עסק יכול להתחיל לעבוד במערכת ERP לשימוש כללי ובהדרגה להתאים אותה למגזר שלו. תפנית מספקת שירות נוסף בו אפשר לקבוע התאמות אלו מראש באופן המותאם למגזר ובכך אפשר לחסוך זמן יקר של ניסוי וטעייה עד להגעת ההתאמה נכונה, אם הייתם מבצעים אותה בעצמכם.
התאמה לשוק המקומי
מעבר להיבט שפת הממשק של המערכת, בכל מדינה יש דברים מיוחדים לכל מגזר עסקי. חוקים, תקנות, רגולציות, מונחים מקובלים וכדומה. בכך מערכת ERP בישראל מותאמת לשוק הישראלי.
לחשוב בגדול וגם לחסוך
חשוב לציין, שתפנית מיועדת לעסקים גדולים, דבר שאופייני למערכות ERP. מערכות אלה הן לרוב גדולות ויקרות יחסית. בהתאם לכך, גם ההתאמות שעושים עבורן, דורשות השקעת משאבים רבים. כך שבהתאמה, החיסכון שניתן להשיג ממערכת כמו תפנית, משמעותי. אתם חוסכים זמן רב, כוח אדם וכמובן כסף, שהייתם נאלצים להשקיע בהתאמות אלה.
כולל את כל מה שחשוב
תפנית בגרסתה עבור חברות נדל"ן, כוללת בין השאר מודולים עבור
ניהול נכסים ומכירות – ניהול מחירונים, אינטראקציה עם הלקוחות לגבי המכירות, עמלות, חוזים ועוד.
ניהול שירות ואחזקה – שירות ואחזקת מבנים, הן פעילויות משלימות חשובות ביותר עבור חברת נדל"ן. תפנית מסייעת בהקשר זה, בניהול הסכמי השירות, קריאות השירות לכל אורך מחזור חייהן (כולל קבלת דיווחים מהשטח) וכן ניהול הטכנאים.
ניהול פרויקטים – סיוע בניהול פרויקטי נדל"ן יזמיים וניהול פרויקטי בניה. כולל ניהול מכרזים, פרויקטים, חוזים וניהול הנדסי.
ניהול פיננסי – ניהול אינטראקציה מול רוכשי נכסים או שוכרים, טיפול בתקבולים, בפריסת תשלומים ועוד.
CRM – מודול Customer Relationship Management או ניהול קשרי לקוחות. מודול כזה, חשוב לכל עסק ובוודאי שגם עבור חברה בתחום הנדל"ן.
ניהול ערבויות – כולל שטרי חוב או ערבות בדק, ערבויות בנקאיות, קישור ערבויות לחוזים, הארכת או ביטול ערבויות.
לסיכום
בכל חברה בתחום זה, תפנית עשויה לחולל שינוי יסודי ולהזניק את הניהול לרמה הגבוהה ביותר.