עולם המשפטים: באילו רשתות חברתיות כדאי לשווק?

כל מי שעומד בראש של משרד עורכי דין, שותף במשרד כזה או אחראי באופן ספציפי על השיווק וגיוס הלקוחות, יודע היטב עד כמה שמדובר בתחום תחרותי ביותר. כיום, ישנם בארץ אלפי משרדי עורכי דין בכל התחומים השונים, וכך הרבה פעמים זה לא פשוט לגייס את כמות הלקוחות שנרצה ולהגיע ליעדי ההכנסות אליהם אנו שואפים. כיום, משרד עורכי דין או כל עסק שהוא בתחום המשפטים שלא משכיל להבין כי הקידום והשיווק דרך הרשתות החברתיות הוא קריטי ונדרש, לא יצליח ככל הנראה לפרוץ את תקרת הזכוכית וזוהי הבנה שבהחלט חשוב לסגל בהקדם האפשרי. אנחנו יודעים שחלקכם קוראים את השורות הללו כרגע ולא מבינים בדיוק במה מדובר, ולכן אנו רוצים לעשות קצת סדר בדברים ולהסביר בדיוק באילו רשתות חברתיות כדאי לשווק ומהו אופי השיווק בכל אחת מהן. לפני שמתחילים – זכרו שאפשר בהחלט לעשות את זה בהדרגה ולהשקיע בכל פעם ברשת אחרת, אבל בסופו של דבר חשוב להגיע ללקוחות שלכם בכל האפיקים השונים.

פייסבוק

על אף שנכנסו כמה שחקניות גדולות וחזקות למגרש, נראה כי עד היום פייסבוק היא הרשת החברתית החזקה ביותר בישראל וככזו אתם חייבים לפרסם שם. ראשית ניתן לפתוח עמוד עסקי וכך לפרסם את עצמכם בצורה טובה. כמו כן, מדובר על רשת בעלת אופי יותר מילולי עם טקסטים ארוכים שאנשים לא חוששים לקרוא. לכן, זהו המקום להסביר מי אתם בצורה מקצועית ולנסות להגיע באופן מדויק יותר לקהל היעד שלכם, מה שתוכלו לעשות גם דרך קבוצות ייעודיות לתחום בו אתם עוסקים (נדל"ן, גישור, גירושין וזוגיות וכן הלאה). אגב, אם אתם רוצים להגיע באופן נקודתי להרבה גולשים, בואו לבדוק את השירותים של יוהו שמאפשרת קניית לייקים, שיתופים וחשיפות על פוסטים בפייסבוק.

עולם המשפטים: באילו רשתות חברתיות כדאי לשווק?

אינסטגרם

נכון, בתחילת דרכה של הפלטפורמה הזו, אף אחד לא ציפה שהיא תהיה כזו שנמצאים בה עורכי דין ועסקים מתחום המשפט, ורובינו רגילים לראות בה מנות פוטוגניות ובגדי ים. עם זאת, גם כאן מדובר על רשת שאי אפשר לוותר בה, ואם בפייסבוק הראיתם לעולם מה אתם באופן יותר טכני ומקצועי, אינסטגרם זה המקום להראות בו את הסטייל והאופי של המקצוע. פוסטים קצרים, דגש על תמונות מהוקצעות מחיי העבודה במשרד, סטוריז קצרים עם מסרים משעשעים ובעצם דרך נפלאה להציג את עצמכם בצורה מעט קלילה יותר, מה שבהחלט לא מאפיין את עולם המשפטים ועריכת הדין.

טוויטר

כדאי שתדעו שטוויטר היא רשת חברתית שהיא אמנם לא הכי פופולרית בארץ, אבל בהחלט צוברת תאוצה וכשמדובר על עולם המשפט אין ספק שחייבים להשקיע בה. הסיבה היא שמדובר על מקום שנמצאים בו הרבה עיתונאים, אנשי רוח ואנשים משכילים באופן כללי, והמעורבות שלכם או של המשרד שלכם שם היא קריטית אם אתם רוצים להראות את עצמכם כגורם משפיע ועדכני בעל דעה בנושאים החשובים.

הכירו את השירותים של יוהו

לסיכום – אם אתם מחפשים שירותים מקצועיים ורוצים לקדם את עצמכם כראוי ברשתות החברתיות, שווה בלי שום ספק להכיר את השירותים שתוכלו לקבל מחברת יוהו, דרכה תוכלו לקבל שירותים מדויקים לכל פלטפורמה ופלטפורמה ולקדם באופן נקודתי פוסטים שלכם או לדאוג לקידום איכותי במיוחד של הפרופיל באופן כללי.

עם הזמן תיווכחו כי הקידום שלכם על בסיס קבוע ברשתות החברתיות מאפשר לכם להגדיל את הפעילות ותבינו כי זה משהו שאסור לוותר עליו. נזכיר שבהחלט ניתן להתחיל בקטן ולהגדיל את השירותים אט אט. בהצלחה!

שיתוף:

פוסטים פופולאריים

2024© כל הזכויות שמורות - LawpubShop

*האמור באתר זה אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי.

נגישות