קידום אתרי עורכי דין: טיפים מעשיים

SEO לאתרי עריכת דין

במדינת ישראל יש יותר מ 100,000 עורכי דין נכון לשנת 2020, ויותר מ2,000 מתמחים שמתחילים את דרכם בתחום.
יש עורכי דין שעוסקים בתחום הפלילי, יש את אלה שעוסקים בדיני נזיקין או בתחום החברות והקניין הרוחני, יש משפטנים שעוסקים בדיני משפחה, והרשימה עוד ארוכה…
אתם כעורכי דין בעלי משרד פעיל, או כזה שאמור להיות פעיל, רוצים לקבל פניות מיותר ויותר לקוחות ורוצים לעשות את הכול על מנת לקדם את אתר האינטרנט שלכם.
במידה וטרם הקמתם אתר, חשוב שתעשו זאת משום שזה האמצעי החשוב ביותר והיעיל ביותר למשיכת לקוחות לעסק.

קידום אתרים לעורכי דין – ככה עושים את זה נכון

בתקווה שיש לכם אתר אינטרנט פעיל, חשוב שתדעו כי קידום אתרים לעורכי דין (בדגש על קידום אורגני) הוא אחד הערוצים היעילים והמשתלמים ביותר לאורך זמן, בכדי להביא לקוחות פוטנציאליים לאתר ולהגדיל עסקאות לאורך זמן.
אתרי אינטרנט שאינם פעילים ולא נעשות בהם פעולות קידום SEO (קידום אתרים אורגני), לא יהיו בולטים לעיניהם של לקוחות פוטנציאליים ולא יספקו את המטרה שלשמה הם נועדו. אז כיצד מקדמים את האתר? תוכלו לקרוא מדריך מקיף באתר של דניאל זריהן על קידום אתרים לעורכי דין, וגם במדריך הנוכחי נדבר על מספר שיטות.

מספר דרכים לקידום עורכי דין באינטרנט

תוכן אינפורמטיבי ומקצועי

תוכן הוא אחד הדברים החשובים ביותר בתהליך של קידום אורגני בגוגל.
כדי לקדם את, עוד לפני שאתם שוכרים איש מקצוע מיומן כמו מקדם אתרים, חשוב להכניס בתוכו תוכן אינפורמטיבי שייתן ערך לגולשים.
לדוגמא: אם אתם עורכי דין תעבורה כדאי לפתוח לשונית באתר שתספק מידע על עבירות תנועה, התנהלות בעת שלילת רישיון, כמו גם על תאונות פגע וברח וכולי. מידע זה יספק לגולשים חומר קריאה אפקטיבי וטיפים להתנהלות במקרים שונים. נסו שהמידע שאתם מכניסים יהיה אינפורמטיבי ושימושי.

מילות חיפוש נכונות

מומחים בתחום כמו קידום אתר עורכי דין מבצעים מחקר מילות חיפוש אותן מכניסים לתכני קידום. תהליך זה ידוע כקידום אורגני באמצעות מאמרי SEO. מטרת המאמרים לספק מידע חיוני לגולשים שבתוך התוכן יהיו מילות מפתח מתאימות באופן ספציפי למה שגולשים מחפשים כאשר הם זקוקים לשירות של עורך דין המומחה בתחום מסוים.
לדוגמא, מאמרים עבור סנגור פלילי יעסקו בנושאים כמו:
• הגשת כתב אישום
• משפט פלילי
• מה נחשב עבירה פלילית
• סחר בסמים עונשים
• מחיקת תיק פלילי וכולי.
כל אלה הם ביטויים ומילות מפתח שצריכים להופיע מספר פעמים במאמרים. מקדם טוב ידע לדייק את מילות המפתח כך שתוכלו לבלוט במנוע החיפוש גוגל כאשר אנשים יכתבו את המילים האלה בשורות החיפוש.

שיפור האתר

כעת יש לשפר את האתר מבחינת זמני תגובה, זמינות, התאמה לגלישה בנייד, אמצעים בולטים ליצירת קשר, הכנסת תוכן טוב יותר, העלאת סרטונים איכותיים, מתן אינפורמציה חיונית, שיפור נראות וזמינות שרתים וכולי.

בחירת מקדם אתרים מומחה בתחום

כעת יש לבחור איש מקצוע איכותי ומקצועי שעסק בתחום באופן מוכח. בחרו איש מקצוע שקידם מעל 50 אתרים של עורכי דין, ויודע לקיים את התהליך על הצד הטוב ביותר.

שיתוף:

פוסטים פופולאריים

2024© כל הזכויות שמורות - LawpubShop

*האמור באתר זה אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי.

נגישות